Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Η Πολυάννα ξωτικό της ντουλάπας (Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή υλικών χειροτεχνίας)

Όπως πολύ σωστά έγραφε η Βέρα (aka Owl Mommy) σε μια ανάρτησή της τις προάλλες, με το που κρυώνει ο καιρός και μπαίνουμε σιγά σιγά σε προεορταστική περίοδο, λες και μας τσιμπάει το σκνιπάκι της δημιουργίας και θέλουμε να τα κάνουμε όλα: κατασκευές, μαγειρικές, νέα hobby, κάρτες, δώρα, πράματα και θάματα. Υποθέτω κάπως έτσι πρέπει να το σκέφτηκε και η Άννα από το In my closet και ετοίμασε αυτήν την εκπληκτική Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή υλικών χειροτεχνίας, και  ξαφνικά γέμισε το timeline μας ξωτικά και υπέροχα κουτάκια γεμάτα κάθε λογής καλούδια! 

Πριν σας πω για το κουτάκι που ετοίμασα, θέλω να σταθώ στη λεπτομέρεια με την οποία στήθηκε όλο αυτό από την Άννα και στο πόσο χρόνο υποθέτω ότι πρέπει να αφιέρωσε για να κινηθεί όλος αυτός ο μηχανισμός ξωτικών! Από την καταπληκτική ιδέα, την αρχική ανάρτηση με τις λεπτομερέστατες οδηγίες και τη σούπερ αναλυτική φόρμα συμμετοχής, μέχρι το email που λάβαμε για το ποιο θα είναι το  "ταίρι" μας, τι του αρέσει, τι θα ήθελε κλπ. που περιείχε και αιφνιδιαστική ερώτηση τεστ για να είναι σίγουρη ότι διαβάζουμε λεπτομερώς και όχι κάθετα :) και από τα ενημερωτικά mail με ό,τι θέματα προέκυψαν κατά την αποστολή μέχρι και το "καθησυχαστικό" email ότι το πακετάκι μας παρελήφθη! Και αν νομίζετε ότι ήταν λίγες οι συμμετοχές που είχε να συντονίσει γελιέστε, γιατί τα ξωτικά που κυκλοφορούν ανάμεσά σας, έφτασαν αισίως τα 120!!!! Άννα, ΜΠΡΑΒΟ & ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για την ιδέα και κυρίως για το συντονισμό :) :) :) :) 

1ο mail με ερώτηση - τεστ

2ο mail με οδηγίες προς ναυτιλομένους
3ο mail - το καθησυχαστικό"
Στο πακέτο μου τώρα. Ομολογώ ότι με βάση τις απαντήσεις που είχα δώσει, μου έδωσε ένα ταίρι που ήταν πολύ εύκολο να βρω τι θα του στείλω ανάμεσα στον "εξοπλισμό" μου. Τα στοιχεία που μου έστειλε η αρχηγός των ξωτικών για το ταίρι μου ήταν: 

Το αγαπημένο της χρώμα είναι το: vintage pink. Όταν τη ρώτησα τι δώρο θέλει να της στείλεις, μου είπε: κατι γλυκό μικρό και ίσως μαλακό -είμαι και της αφής. Ήθελα να ξέρω αν έχει κάποια αλλεργία σε τρόφιμα αλλά είπε καμία. Όταν πάει στο περίπτερο παίρνει σοκολάτα υγείας με κομματάκια λεμόνι ή mars. Επιπλέον μου είπε ότι θέλει να ξέρεις: αγαπώ τα ταξίδια -δουλεύω για/με αυτά. Για τη σχέση της με τη χειροτεχνία την αφήνω να σου τα πει μόνη της. Ασχολείσαι με τη χειροτεχνία; Ναι όποτε βρίσκω χρόνο Ράβω στο χέρι ή/και σε ραπτομηχανή, Επαναχρησιμοποιώ διάφορα υλικά ή/και διορθώνω παλιά πράγματα, Ζωγραφίζω ή/και σκιτσάρω ή/και βάφω με διάφορες τεχνικές, Μαγειρεύω ή/και κάνω γλυκά, Ασχολούμαι με φυτά και με κήπο, πηλό αέρα Έχω σε πληθώρα: Είδη ραπτικής, Εξαρτήματα και διάφορα που μαζεύω για επαναχρησιμοποίηση. Θέλω να μου στείλει το ταίρι μου: Οτιδήποτε για μαγειρική και ζαχαροπλαστική.

Μετά λοιπόν από έρευνα στα ντουλάπια κυρίως της κουζίνας μου και στα κουτιά με τα υλικά μου αποφάσισα τη σύνθεση του κουτιού μου ως εξής: 

Κάτι γλυκό: Η αγαπημένη της σοκολάτα υγείας με κομματάκια λεμόνι
Κάτι χειροποίητο: Ένα μαξιλαράκι καραβάκι που έραψα μόνη μου (συνδυάζει το μαλακό που ζήτησε, τα ταξίδια με τα οποία ασχολείται και... μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις καρφίτσες της μιας και ράβει) 
Κάρτα: Κι αυτή χειροποίητη και μάλιστα με τη βοήθεια της μικρής crafter του σπιτιού της γοργονίτσας μου
5 υλικά: Χαρτάκια για cupcakes, toppers για cupcakes, μια μπισκοτομηχανή-κορνέ με τις μύτες και τα σχεδιάκια της, διάφανα σακουλάκια για τρόφιμα και κορδέλα και ένα κουτάκι από kinder έκπληξη γεμάτο κόκκινες κας κας καρδούλες
Για να το συμπληρώσω και να είναι και το κουτί μου σχετικό, χρησιμοποίησα μια μακρόστενη φόρμα για κέικ που έχει φθαρεί σε μερικά σημεία. (Άλλωστε μια και επαναχρησιμοποιεί αντικείμενα, είμαι σίγουρη ότι θα βρει μια καταπληκτική νέα χρήση)    


Το τι το ευχαριστήθηκα δε λέγεται!!! Ελπίζω και το ταίρι μου το ίδιο και ανυπομονώ να δω τις δημιουργίες της. Και τώρα, περιμένω όλο αγωνία το δικό μου πακετάκι από το δικό μου ξωτικό :) :) :) 

Και μια και με τη "θητεία" μου ως ξωτικό άνοιξε ο κύκλος των Χριστουγεννιάτικων αναρτήσεων, να σας ενημερώσω ότι με αυτή την ανάρτηση, συμμετέχω στο φετινό Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του Stars and Icicles

5 σχόλια:

  1. Τι ωραία που διοργανώθηκε όλη η ανταλλαγή και πόσο ιδιαίτερο το πακετάκι που ετοίμασες! Σίγουρα ήταν απολαυστική η θητεία σου ως ξωτικό! ;-)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογουμένως το ευχαριστήθηκα πολύ. Τώρα περιμένω με πολλή αγωνία το δικό μου πακετάκι!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Παρέλαβα προχθές και κατενθουσιάστηκα. Ήδη ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ και θα ακολουθήσει ανάρτηση εννοείται μόλις έχω ολοκληρωμένα projects! Σήμερα έχει σειρά η κάρτα για το swap της Ασπασίας :) :) :)

      Διαγραφή
  3. Καλή σου μέρα και καλώς σε βρίσκω, Πολυάννα!!! Έρχομαι από το blog της Κάτιας μας να σε γνωρίσω! Ημουν κι εγώ στην παρέα με τα ξωτικά...πολύ ωραία εμπειρία!!!! Μόλις χθές έκανα ανάλογη ανάρτηση κι εγώ. Θα χαρώ να σε δω και από το δικό μου σπιτικό!!!!
    Φιλάκια και καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή