Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Απόκριες, 1 βραβείο και 10 ακόμη πράγματα για μένα


Είχα σκοπό η σημερινή ανάρτηση να αφορά τις Απόκριες και το πώς ντυνόμαστε κάθε χρόνο θεματικά. Μετά όπως μου έδωσε η αγαπημένη Σοφία του Share your likes ένα βραβειάκι κι έτσι έπρεπε να μοιραστώ μαζί σας 11 πράγματα για μένα. Σκέφτηκα λοιπόν να τα συνδυάσω, δίνοντας μεγαλύτερη έκταση στο 1ο, τη σχέση μου με τις Απόκριες δηλαδή, και αναφέροντας στο υστερόγραφο του post τα άλλα 10:

Η Πολυάννα μαμά και οι Απόκριες
Πάντα το διασκέδαζα τις Απόκριες, πάντα ντυνόμουν και πάντα έδινα μεγάλη σημασία στο όλο event. Από κάποια ηλικία και μετά δε, παράσερνα μαζί μου και τον καλό μου και από κάποιο σημείο και μετά ντυνόμαστε οι δυό μας θεματικά. Κι ύστερα ήρθε η Λένα, το γοργονάκι μας! Κι όταν πλησίασαν οι πρώτες τις Απόκριες φυσικά η στολή της δε μπορούσε να είναι τίποτα άλλο εκτός από γοργόνα. Άρα…. Όλη η οικογένεια αποφάσισε να ντυθεί Βυθός και να αφεθεί στα έμπειρα χέρια της χρυσοχέρας μαμάς μου. Συγκεκριμένα η Λένα γοργόνα, ο Β. Τρίτωνας κι εγώ Βυθός. Ομολογώ ότι το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε όλους:


















Την επόμενη χρονιά τις Απόκριες, ήμουν ήδη έγκυος στον Προκόπη και το χιτάκι της Λένας ήταν το «Γαρύφαλλο στ’ αυτί» οπότε πάλι η οικογενειακή μεταμφίεση ήταν μονόδρομος: Λατέρνα, Φτώχεια και Γαρύφαλλο / Φιλότιμο. Εκείνη την Τσικνοπέμπτη δε, το μαγαζί που πήγαμε ήταν και το τέλειο σκηνικό για τη φωτογραφία μας, η οποία πλέον έχει μπει πάνω στη λατέρνα και κοσμεί το σαλόνι μας:

 
















Πέρσι, ρωτήσαμε τη γνώμη της Λένας, η οποία ζήτησε να ντυθεί Κοκκινοσκουφίτσα όπερ και εγένετο με εμάς τους τρεις υπόλοιπους να μοιραζόμαστε λίγο «ανορθόδοξα» για να κάνουμε και πλάκα τους ρόλους. ΟΚ, το παραδέχομαι, ο καλός μου ως γιαγιά μας επισκίασε λιγάκι, αλλά το ευχαριστηθήκαμε όλοι πολύ:


















Και κάπως έτσι φτάσαμε στη φετινή χρονιά κι εκεί που έλεγα ότι η Λένα θα ζητήσει να ντυθεί κάτι άσχετο μόνη της, πριν τη ρωτήσω εγώ μας ανακοίνωσε ότι φέτος θέλει να ντυθούμε Η Χρυσομαλλούσα και οι 3 Αρκούδες. Ομολογώ ότι η ιδέα μας ενθουσίασε και αν και ζοριστήκαμε και τις στολές τις τελειώσαμε στο παρά πέντε (πάντα ας είναι καλά η σούπερ μαμά μου) κάναμε και φέτος την εμφάνισή μας:


















Υ.Γ. Και για να είμαι σύμφωνη με τους κανόνες του βραβείου που παρέλαβα ορίστε και τα υπόλοιπα 10 πράγματα για μένα – δείτε το σαν τις άχρηστες πλην όμως ενδιαφέρουσες  πληροφορία της ημέρας –. Επειδή είμαι από τις τελευταίες που το παρέλαβαν δε θα το προωθήσω παραπέρα συγχωρήστε με.
  1. Μικρή ήθελα να γίνω αρχαιολόγος αλλά μετά σκέφτηκα ότι θα πρέπει να ταξιδεύω και δε θα μπορώ να κάνω οικογένεια και εγκατέλειψα την ιδέα
  2. Η τωρινή μου δουλειά αν και με αγχώνει πολύ κατά βάθος μου αρέσει όσο τίποτα άλλο
  3. Από τα 6 μου ως τα 23 μου πήγαινα φανατικά κατασκήνωση και κάθε καλοκαίρι μου λείπει αφάνταστα
  4. Δεν έχω δει ποτέ και κανένα Star Wars, Star Trek κλπ.
  5. Δε μου αρέσει καθόλου η Coca Cola
  6. Είμαι φρικτά μαμόθρεφτο και μπαμπόθρεφτο και το απολαμβάνω (οκ κλέβω λίγο αυτό σας το έχω ξαναπεί)
  7. Μιλάω σε όλα τα αντικείμενα γύρω μου και συχνά μιλάω μόνη μου. Μάλλον επειδή είμαι πολυλογού και δε μπορώ να μένω πολύ ώρα σιωπηλή.
  8. Δε μπορώ να βήχω και να αναπνέω ταυτόχρονα με αποτέλεσμα να τρομοκρατώ τον κόσμο γατί πνίγομαι (κατά βάθος ξανθιά μάλλον:P)
  9. Πάντα ονειρευόμουν να έχω ένα σπίτι πάνω στη θάλασσα, γι’ αυτό και νιώθω απέραντα τυχερή που αποκτήσαμε τη Τζιά
  10. Μ’ αρέσει πολύ να τραγουδάω και θα ήθελα να το είχα κυνηγήσει περισσότερο (ή τουλάχιστον να είχα ανέβει στη σκηνή σ’ εκείνη τη συναυλία του Μίλτου)


9 σχόλια:

  1. εχω πάθει πλάκα με τις οικογενειακές μεταμφιέσεις!!! υπέροχες!!! μπράβο στη χρυσοχέρα τη μαμά!!πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε!!! Η αλήθεια είναι ότι το καταδιασκεδάζουμε οικογενειακώς :-)

      Διαγραφή
  2. Φοβερές οι μεταμφιέσεις της οικογένειας και στη σύλληψή τους και στην πράξη τους! Πάντα να το ευχαριστιέστε τόσο! Και του χρόνου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ. Ναι την ευχαριστιόμαστε όλη τη διαδικασία :-)

      Διαγραφή
  3. Έχω πεθάνει στο γέλιο με τον μπαμπά-γοργόνα-λατερνατζή-γιαγιά-αρκουδάκι που σαν αφανής ήρωας συμμετέχει αγόγγυστα στις μεταμφιέσεις!
    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΜΠΑΜΠΑ-ΓΟΡΓΟΝΑ!!!!

    χαχαχαχαχαχαχαχα δεν παίζεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά όπως μπορείς να παρατηρήσεις και από τις φωτογραφίες ο γλυκός μου είναι ο μόνος που σταθερά είναι με το χαμόγελο της colgate στα χείλη :-) Αφανής ήρωας μεν, το καταδιασκεδάζει δε!!!

      Διαγραφή
  4. Καλά τελειες οι στολές σας! Συγχαρητήρια λοιπόν στη γιαγιά που τις έφτιαξε!!! Να περνάτε πάντα έτσι χαρούμενοι και ασορτι ντυμένοι μπας και πείσουμε και εμείς οι υπόλοιπες τους άντρες μας να ντυθουμε κάτι....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν σας πιστεύω! Τι φανταστικές ιδέες! Και τι όμορφες στολές! Εσύ τις φτιάχνεις; Πραγματικά είστε για βραβείο οικογενειακώς!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά με τρελαίνει που στις μεταμφιέσεις σας έχετε concept! Παρόλο που δεν μου αρέσουν καθόλου τα καρναβάλια (αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα), τις καταδιασκέδασα τις δικές σας!!! Έβαλες πουθενα τις μεταμφιέσεις του 2014 και 2015? Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή