Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

Και ξαφνικά... πάλι εδώ!

Κοιτάω την ημερομηνία της τελευταίας ανάρτησης και δεν το πιστεύω! Μα σχεδόν ένα χρόνο χωρίς ανάρτηση το μπλογκάκι μου; Πόσο το παραμέλησα... Και δεν είναι ότι δεν είχα υλικό, είναι που ο άτιμος ο χρόνος δεν τεντώνει όταν το χρειάζεσαι κι έτσι εκεί που λες, θα κοιμίσω τα παιδιά και θα γράψω λίγο, τσουπ! βρίσκεσαι να σε παίρνει ο ύπνος και να μπερδεύεις τους στίχους των τραγουδιών που τραγουδάς για να κοιμηθούν, ενώ αυτά είναι με το μάτι γαρίδα! Σας θυμίζει κάτι μάλλον ε;


Και να που μια πρόσκληση από τις εκδόσεις Διόπτρα εκτός από ένα εξαιρετικό απόγευμα γεμάτο παιδικά βιβλία, με βοήθησε να θυμηθώ πόσο μου έχει λείψει αυτό το διαδικτυακό μοίρασμα στη blogoγειτονιά.Μαζευτήκαμε που λέτε ουκ ολίγες και όλες αγαπημένες στο υπέροχο Yoleni's  σε μια ζεστή εκδήλωση που ετοίμασαν τα κορίτσια από το team της Διόπτρας και ενημερωθήκαμε για όλες τις τρέχουσες παιδικές εκδόσεις τους, που είναι και πολλές και πολύ πολύ ενδιαφέρουσες! Μπορείτε να δείτε όλα τα παιδικά βιβλία εδώ . Είναι  πολύ προσεγμένα, με όμορφη εικονογράφηση για μικρούς αλλά και για μεγάλους και το κάθε ένα έχει και κάτι να πει. Και ναι, έχουν και ειδική κατηγορία με Χριστουγεννιάτικα! Ειδικά αυτό με τα Καλικαντζαράκια τύπου Find Wally με έχει ενθουσιάσει! 


Επέλεξα για το Γιώργη τον Άτλαντα για τα Ζώα, μιας και το project του στο σχολείο αυτόν τον καιρό είναι τα λιοντάρια και όλο ζητάει πληροφορίες για αυτά αλλά και άλλα ζώα, για τον Προκόπη, που είναι πάντα γεμάτος απορίες τον Άτλαντα για τον Κόσμο και για τη Λένα, το νέο Άνω-Κάτω παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά "Η Κοκκινομπλουτζινίτσα". Περάσαμε όλο το πρωί μας σήμερα διαβάζοντας και το διασκεδάσαμε πολύ! 
  

Επίσης, πολύ μου γυάλισε το graphic novel του "Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές", που μας παρουσίασε η Κάλλια και είμαι σίγουρη ότι σύντομα θα φιγουράρει στη βιβλιοθήκη μου! Να σας πω επίσης, πως εκτός από τα παιδικά βιβλία, μας παρουσίασαν και είχαμε τη χαρά να μας μιλήσει λίγο η συγγραφέας και blogger Εύη Σταθάτου αλλά και η ψυχολόγος - παιδοψυχολόγος Σοφία Ανδρεοπούλου, η αμεσότητα της οποίας με έχει κάνει να περιμένω πώς και πώς την παρουσίαση του νέου της βιβλίου "Γονείς ακούστε μας" που μόλις κυκλοφόρησε! 


Ευχαριστούμε #dioptrabooks για την οργάνωση, για τα δωράκια κι από μένα ένα παραπάνω ευχαριστώ γιατί σταθήκατε η αφορμή να θυμηθώ τις χαρές του blogging και να μπω να ξεσκονίσω εδώ μέσα.


Μετά την παρουσίαση, είχαμε την ευκαιρία να πιούμε καφέ, να βγάλουμε φυσικά φωτογραφίες και να μιλήσουμε με τη Μάγδα, την Ασπασία, την Εύη, τη Γιούλη, τη Συννεφούλα μου την αγαπημένη, την Έλενα τη Ζωή, την Έφη, τη Μαρία, τη Γεωργία, την Πελιώ και την Κάλη που τόσο με συγκίνησε που μου είπε ότι της έλειψε η Πολυάννα μου, που με έβαλε σε σκέψεις και να'μαι πάλι! Γνώρισα επίσης και πολλές νέες κοπέλες, θυμήθηκα τι όμορφα που τα περνάμε και υποσχέθηκα στον εαυτό μου να δώσω ακόμη μια ευκαιρία στη ζωή του Πολυαννόσπιτου να μεταφέρεται και εκτός τειχών και πάλι στη blogόσφαιρα πού και πού! Αν έχει μείνει κανείς να με διαβάσει εκεί έξω, καλώς σας ξαναβρήκα λοιπόν :) :) :) 



Σας αφήνω με ένα τραγουδάκι που μια χαρά περιγράφει γιατί κόντεψε να κλείσει σχεδόν χρόνος μακριά από το blogάκι μου. Θυμηθείτε βέβαια ότι είμαι Πολυάννα και όλα τα βλέπω από την αισιόδοξη πλευρά τους, οπότε μείνετε στο... Είμαι εντάξει κι αφήστε τα δύσκολα στην άκρη!

11 σχόλια:

  1. Αχ πόσο σε νιώθω.. Κι εγώ πολύ καιρό μακριά από το ηλεκτρονικό μου σπιτάκι. Και πόσο μου λείπει δεν μπορώ να το περιγράψω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμένα μου έχεις λείψει! Κι ας σε βλέπω συχνά πλέον, το γράψιμό σου λείπει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάτι τέτοια μου λέτε και ξαναπαίρνω φόρα αγαπημένη!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ε ναι! Τώρα που έρχονται και γιορτές και θα κάνουμε ένα σωρό πράγματα θα έχω και πολύ υλικό και καμία δικαιολογία :)

      Διαγραφή
  4. Καιρός να επιστρέψουμε στα μπλογκ μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γρηγόρη με συγκινείς! Ναι πρέπει, σταμάτησε να μας τσιγκλάει και με αφιερώματα ο γνωστός άγνωστος και χαλαρώσαμε...

      Διαγραφή
  5. Μαριαλενάκι, Πολυαννάκι welcome back!!! Πολύ θα χαρώ να ξαναδιαβάσω κείμενά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε ναι, ε ναι!!! Welcome back... απλά λίγο ξενύχτι παραπάνω θέλει, χαχα! (λέω εγώ που κοιμάμαι από τις 11, χαχα!) Να είσαι καλά "Πολυάννα" μας! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή