Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

...and what have you done?

Πώς το λέει το τραγουδάκι; ..and so this is Christmas, and what have you done? Είναι λοιπόν αυτό το διάστημα μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς που κοιτάμε όλοι τη χρονιά που πέρασε, αναλογιζόμαστε τους στόχους, ευχές, ελπίδες -όπως θέλει ο καθένας- που είχαμε και κάνουμε το μικρό προσωπικό μας απολογισμό. Πέρσι δε, έχοντας επιστρέψει στη δουλειά 5 μέρες πριν τα Χριστούγεννα με αρκετό άγχος για τη χρονιά που σε λίγο θα ξεκίναγε, ήμουν σούπερ οργανωμένη με τις -γνωστές πια- λίστες μου και με τους στόχους μου χωρισμένους σε: Προσωπικούς στόχους, Τop 5 στόχους για τη χρονιά και Γενικούς στόχους. Ας δούμε μαζί λοιπόν τους Top 5 στόχους που είχα για τη χρονιά: 

Η εικόνα που είχα επιλέξει για την εκτυπωμένη λίστα μου

1 Δε θα ασχολούμαι με τη δουλειά αφού φύγω από το γραφείο - No mails!!!
Οκ, όλοι ξέρουμε πόσο καλά πήγε αυτό! Μέχρι Μάρτη οκ, μετά που ξεκίνησε η περίοδος της φουλ δουλειάς, τον χαιρετήσαμε αυτό το στόχο μέχρι που το καλοκαίρι χαιρετήσαμε και τη δουλειά αφού οι προτεραιότητες αυτή τη χρονική στιγμή είναι άλλες. 
2 Θα βρίσκω κάθε μέρα λίγο χρόνο μόνο για μένα.
Σε αυτό θα πω mission accomplished κατά 75% καθώς ναι μεν σε γενικές γραμμές καλά το πήγα, αλλά σηκώνει ακόμη βελτίωση η κατάσταση!
3 Θα διαβάζω 2 βιβλία κάθε μήνα #readathon2015. Για όσους δεν ξέρουν τι είναι το readathon δείτε εδώ, τρέχει και φέτος!
Εμένα που με βλέπετε (διαβάζετε τέλος πάντων) παλιά, δε μου ξεκόλλαγες τα βιβλία από το χέρι ούτε με εγχείρηση. Είμαι ο άνθρωπος που διάβαζε 600 σελίδες σε μια μέρα, τη δε χρονιά των Πανελληνίων το καλοκαίρι, στις 18 μέρες της κατασκήνωσης διάβασα 40 βιβλία για να ισοφαρίσω για τη χρονιά. Ε, λίγο τα παιδιά, λίγο η δουλειά, λίγο που είμαι και τηλεορασάκιας, internetάκιας κλπ. αυτό το είχα χάσει και μου έλειπε πολύ. Με την ευκαιρία του #readathon15, φέτος είμαι στα 18/24 βιβλία της πρόκλησης. Δε θα την ολοκληρώσω αλλά έβαλα γερές βάσεις και πάω για τα 26 για το #readathon16
4 Θα προσπαθήσω να βλέπω μια παράσταση / συναυλία κάθε μήνα
Αυτό το στόχο θα τον θεωρήσω 100% εκπληρωμένο αν και δεν μέτρησα πραγματικά τις παραστάσεις και συναυλίες. Έκανα όμως πολλά άρα θεωρώ ότι τον κατέκτησα και θα τον περάσω στα κιτάπια μου στις "καλές συνήθειες" της επόμενης χρονιάς που σκοπεύω να συνεχίσω! 
5 Θα βγαίνουμε με το Βασίλη πιο συχνά οι δυό μας
Εντάξει λόγω του νεαρού της ηλικίας του μικρού μας τη χρονιά που πέρασε και αυτός ο στόχος μεταφέρεται στο 2016 αλλά... έχοντας ήδη κερδίσει πολύ έδαφος

Ας πούμε λοιπόν ότι στο Top 5 μου πήρα 3/5 - καθόλου άσχημα! Σε συνδυασμό με τους προσωπικούς αλλά και τους γενικούς μου στόχους που κι εκεί είχα μια επιτυχία 7/11 θα καταλήξω με ασφάλεια πιστεύω στο συμπέρασμα ότι αν και με ζόρισε στα σημεία, το 2015 σε προσωπικό και οικογενειακό επίπεδο ήταν μια αρκετά καλή χρονιά! Έβαλε βάσεις για τη χρονιά που έρχεται, που ως γνήσια Πολυάννα θέλω να πιστεύω ότι θα είναι σούπερ! Είμαι σχεδόν έτοιμη να φτιάξω τις καινούριες μου λίστες χρησιμοποιώντας ό,τι δεν κατάφερα την προηγούμενη χρονιά αλλά και νέους, φιλόδοξους στόχους μικρούς και μεγάλους!!!!

Φέτος μάλιστα, έχοντας ήδη μια χρονιά δουλέψει το σύστημα Family Binder , είμαι ήδη ετοιμοπόλεμη με το ντοσιέ μου, τις κόλλες τα ψαλίδια μου και όλα τα εκτυπώσιμα που κατά καιρούς συγκεντρώνω ώστε να φτιάξω ένα σούπερ ντούπερ binder για φέτος. Άλλωστε έχει προσφερθεί και η Λένα να βοηθήσει που πολύ διασκέδασε τη χρήση του πέρσυ.

Α, και πριν κλείσω να σας πω να ρίξετε μια ματιά σε αυτό εδώ το περσινό ποστ της Αθηνάς  και συγκεκριμένα στο κομμάτι που αναφέρεται στην πρόκληση των 52 εβδομάδων. Εμείς το δοκιμάσαμε τη χρονιά που πέρασε και αν και δεν καταφέραμε να το κρατήσουμε μέχρι το τέλος και να έχουμε τώρα το ποσό συγκεντρωμένο, καταφέραμε να έχουμε στην άκρη για κάποιους μήνες που χρειάστηκε. Φέτος μάλιστα λέμε να το κάνουμε από την ανάποδη (δηλ. από τα μεγάλα ποσά προς τα μικρά) να δούμε πώς θα πάει! 

Εύχομαι σε όλους ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ γεμάτη υγεία, ευτυχία και αγάπη στα σπίτια και τις καρδιές μας!!! 

14 σχόλια:

  1. Μια χαρά σε βρίσκω. 3/5 στοχους μαμά πραγμα? σουπερ! Εύχομαι την νέα χρονιά να ικανοποιήσεις απόλυτα όλους τους στόχους σου και να θέσεις και νέους! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι λεω κι εγω Μάχη μου δεν τα πήγα κι άσχημα ;) Καλή χρονιά να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  2. Να έχεις μια καλή χρονιά με υγεία, χαρά και αγάπη και φυσικά να καταφέρεις να εκπληρώσεις ακόμα περισσότερους στόχους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά τα κατάφερες, βρε Μαριαλένα! Good job! Κι εγώ συνεχίζω με το binder φέτος, αποδείχθηκε φοβερό εργαλείο! Όσο για το challenge της αποταμίευσης.... κλάφτα! Εμείς δεν το προχωρήσαμε σχεδόν καθόλου :/
    Σ'ευχαριστώ και για την αναφορά! Εύχομαι καλές γιορτές και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ σου λεω τα χέρια μου έλυσε το binder! Την αποταμίευση μέχρι Σεπτέμβρη την τηρήσαμε με ευλάβεια. Απο Κει και πέρα βάζαμε και βγάζαμε κατα ανάγκη αλλά σκέψου ότι θα τελειώσουμε το χρόνο με ενα μικρο ποσο κάβα! Καλή χρόνια να έχουμε :)

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα τα κατάφερες Μαριαλεννα μου, σου εύχομαι να τα καταφέρεις εξίσου καλά, αν όχι και καλύτερα φέτος! Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία πάνω από όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Γιάννα μου, να ειμαστε όλοι υγιείς και όλα τα αλλά θα γίνουν!!!

      Διαγραφή
  5. Μια χαρά τα πηγές ήδη δήλωσα συμμετοχή για το readathon 2016 και θέλω και εγώ να δουλεψω το σύστημα family blinder αρκεί να βρω εκτυπωσιμα χιχιιχ καλή χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι το 2016 να έχεις επιτυχία 100%.Καλή Πρωτοχρονιά και να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικά τα πήγες! Σου εύχομαι ακόμη καλύτερο 2016 φιλενάδα Πολυάννα, με υγεία, αγάπη και ευτυχία.

    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα πήγες μια χαρά και είμαι σίγουρη πως φέτος θα είναι ακόμη καλύτερα! Καλή και δημιουργική χρονιά να έχουμε, προσέχοντας το παιδί που κρύβουμε μέσα μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαριαλένα μου τα πήγες τέλεια! Διαβάζοντας σε νομίζω πως έχουμε παράλληλες ζωές! Το καλοκαίρι αποχαιρέτησα και εγώ την εργασία, είμαι βιβλιοφάγος, και κάποιοι στόχοι σου ήταν σχεδόν ίδιοι με τους δικούς μου... μέχρι και οι άντρες μας έχουν το ίδιο όνομα!!! Λοιπόν εγώ δεν έχω κάνει σκόμα ανασκόπηση της χρονιάς...και δεν έχω θέσει νέους στόχους. Το κάνω πάντα το πρώτο δεκαήμερο του Γενάρη... για να τσουλίσει λίγο ο πιο μισητός μου μήνας όλου του χρόνου!!! Σε φιλώ... Καλή δημιουργική χρονιά με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ωχ ωχ.... και τα ωχ πάνε στη πόση οργάνωση μπορούν μερικοί άνθρωποι να διαθέτουν και κάποιοι άλλοι (εγώ ας πούμε) να τα κάνουν θάλασσα...
    να βρίσκονται μεσοπέλαγα, να τρέχουν και να μη φτάνουν και τίποτα να μη κάνουν στο τέλος....

    Εσύ να συνεχίσεις έτσι!!!!! να βάζεις στόχους και να τους πραγματοποιείς!!!!!!
    καλή χρονιά!!! γεμάτη υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή