Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

And we are back ! Τουλάχιστον σωματικά :-)

Ε ναι λοιπόν γυρίσαμε κι εμείς! Καλώς σας βρήκαμε, καλώς μας βρήκατε και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού - μην ακούσω κανένα να λέει καλό χειμώνα θα τα χαλάσουμε και δεν το θέλω!

Αυτή τη στιγμή το σπίτι είναι εννοείται βομβαρδισμένο τοπίο, οι βαλίτσες ακόμη γεμάτες, τα πλυντήρια περιμένω να γεμίσουν μόνα τους και γενικώς μια ομορφιά. Από όλο το μεγαλεπίβολο σχέδιό μου με λίστες και καταμερισμό εργασιών το μόνο που έκανα ήταν η γενική στο δωμάτιο του Προκόπη που δεν την είχα προλάβει πριν φύγω. Κατά τα άλλα, θα εκμεταλλευτώ την έξτρα εβδομάδα άδειας που έχω και θα την ονομάσω εβδομάδα προσαρμογής, ώστε να γίνουν όλα και 3 του Σεπτέμβρη θα έχω μεταμορφωθεί σε υπόδειγμα νοικοκυροσύνης και το σπίτι μου θα είναι σαν να βρίσκεται στο Στέπφορντ (και μετά ξύπνησα). Παρόλο το χάος που μας περιβάλει, το σπίτι μοσχομυρίζει φανουρόπιττα που φτιάξαμε λόγω της ημέρας και για να τιμήσουμε την οικογενειακή παράδοση με τη μικρή γοργόνα - σεφ Λένα, ο Προκόπης μπουσουλάει και χαζοβηματίζει ευτυχισμένος και με τον καλό μου περιμένουμε πώς και πώς την Πέμπτη που θα εκδράμουμε τα δυό μας λόγω της επετείου μας!!!!!

Υπόσχομαι αναλυτικό διακοποποστ μέσα στην εβδομάδα όπως επίσης και ποστ κατασκευής γοργονόσπιτου και προς το παρόν σας αφήνω με μερικές φωτογραφίες: 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου