Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Μια την ημέρα!!!


Η προηγούμενη εβδομάδα για την ψυχολογία μου ήταν σαν οδοστρωτήρας, το ομολογώ και  οι Πολυάννες λυγίζουν όταν Παρασκευή αφήνουν το inbox της δουλειάς με 450 αναπάντητα emails και ξέρουν τι τους περιμένει τη Δευτέρα! Παρόλα αυτά, κάτι η Παρασκευή βράδυ με καινούριους υπέροχους φίλους στο Κονσερβοκούτι, κάτι ο κυριακάτικος καφές με τη σταθερή αξία στη ζωή μου Ε., η οικογενειακή ατμόσφαιρα του ΣΚ, γενικά έστρωσε λίγο το πράγμα. Μετά βέβαια ήρθε η Δευτέρα και τα emails που είχαν γίνει 490 και το στομάχι ξαναδέθηκε κόμπος… Ήμουν όμως αποφασισμένη να τα νικήσω κι έτσι αισίως φτάσαμε στην Παρασκευή που ξεκίνησε με μόλις 45 mails (επιτέλους!) 

Ή μάλλον ψέμματα. Ξεκίνησε με τη Λένα να με ρωτάει αν θα προλάβει μετά το σχολείο να αλλάξει ρούχα για να υποδεχτεί το καμάρι της – έρχεται ο αδελφός μου σήμερα βλέπετε και μια αδυναμία υπάρχει πώς να το κάνουμε; Συνέχισε δε με αυτή την καταπληκτική φωτογραφία της αγαπημένης @roubinakiM

Οι ανθισμένες αμυγδαλιές ασκούσαν πάντα πάνω μου μια περίεργη γοητεία και πάντα μου φέρνουν χαμόγελο. Συνειρμικά και ενώ άνοιγα τον υπολογιστή μου στη δουλειά, θυμήθηκα αυτή την ανάρτηση της @KidsCloudgr και ψάχνοντας να τη βρω, είδα και τη σημερινή της – άτιμο κάρμα!!!

Έτσι λοιπόν μου ενισχύθηκε αυτή η ωραία διάθεση, δούλεψα με κέφι όλη μέρα και αποφάσισα ότι το μότο μου για αυτό το μήνα αλλά και η προτροπή μου για όλους θα είναι η εξής: Μην περιμένεις να σε βρει η μεγάλη χαρά και ευτυχία, βρες μια μικρή χαρά ΚΑΘΕ μέρα!!! (Κατά το τρώγοντας έρχεται η όρεξη ένα πράγμα…). Σιγά το πρωτότυπο θα μου πεις αλλά θα σου απαντήσω ότι αφού ακόμη δεν το έχουμε εμπεδώσει μια επανάληψη δεν έβλαψε κανέναν. Κι όμως, δε θα αλλάξει τη μαυρίλα που μας περιβάλει, δε θα βάλει λίγο περισσότερα λεφτά στις τσέπες μας, δε θα μειωθεί ο όγκος της δουλειάς μας, αλλά θα αλλάξει σίγουρα τη στάση μας απέναντι στα πράγματα, θα μας βοηθήσει σίγουρα να τα αντιμετωπίσουμε, ε και πώς να το κάνουμε η θετική ενέργεια είναι μεταδοτική, μπορεί να κάνουμε και τους υπόλοιπους χαμογελαστούς!!! 

Η δική μου χαρά σήμερα είναι η μυγδαλιά της Ρούμπι κι ο αδελφός μου που έρχεται το απόγευμα – η δική σας? 


Καλό και φωτεινό Σαββατοκύριακο !!!

5 σχόλια:

  1. Πολυάννα μου, η καθημερινή ευτυχία είναι μεγάλο πράγμα. Η συνάντηση με νέους φίλους μου έφτιαξε το προηγούμενο Σ-Κ. Επίσης μου έφτιαξε τη διάθεση την Τετάρτη το γράμμα παλιού μου μαθητή από την επαρχία που με βρήκε μετά από 7 χρόνια-πρωτοετής φοιτητής πλέον στην Αθήνα -για όλη τη βδομάδα
    Γενικά για μικρές και μεγάλες τα ΄χω γράψει παλιότερα στο μπλογκ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ είναι δεν είναι?!?!!? Ευκαιρία να ξαναγράψεις στο μπλογκ και για τις καινούριες μικρές χαρές σου!

      Διαγραφή
  2. Να πω; να πω; Καλά. Λέω. Σήμερα μου έφτιαξαν τη μέρα 2 DMς. To πρώτο ήταν από έναν σατυρικό λογαριασμό του τουήτερ που τον ακολούθησα χτες. Το @mitsotakis. Μου έγραψε λοιπόν: "Ευχαριστώ που με έκαμες follow. Εύχομαι Περαστικά.. ". Το δεύτερο θα στο πω την επόμενη φορά στο Κονσερβοκούτι. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή